Zdravo prehranjevanje ni samo koristno za zdravje in vzdrževanje primerne telesne mase, ampak je tudi cenejše. Skrbno načrtujte tedenski jedilnik (po dnevih in obrokih) in pri tem ne pozabite na sledeče: 

  1. Poglejte v hladilnik, shrambo, na vrt in preverite domače zaloge.
  2. Pripravite si seznam manjkajočih sestavin in jih uvrstite na nakupovalni listek.
  3. Jedi pripravljajte po recepturah. Na ta način ekonomično porabljate sestavine in nimate pretiranih ostankov. Recepture lahko podvojite in presežek hrane (npr. enolončnice, juhe) shranite v zamrzovalniku.
  4. Hrana, pripravljena doma, je bistveno cenejša kot tista v gostinskih obratih.
  5. V trgovini se držite seznama in od tega ne odstopajte. Vzemite si čas in temeljito preverite cene.
  6. Kupujte osnovna živila (moka, olje, testenine, riž, kaše …) in ne predelanih.
  7. Kupujte sezonska živila (zelje in repa sta lahko odlična izbira za enolončnice).
  8. Če se vam zdi meso predrago, ga lahko nadomestite s stročnicami. Stročnice so zelo zdrave in bogate s prehranskimi vlakninami.
  9. Ribe so pogosto dražje od mesa. Če je le mogoče, si privoščite skuše ali sardele iz našega morja. Dober nadomestek svežih rib so lahko tudi konzervirane ribe. V primerjavi s svežimi ribami so tudi cenovno ugodnejše.
  10. Olivno olje in tudi večina drugih kakovostnih olj je višjega cenovnega razreda, a sončnično olje je lahko prav tako zelo dobra izbira.
  11. Če imate možnost, hrano pridelajte doma. To velja predvsem za sezonsko zelenjavo in sadje. Presežke pridelane zelenjave in sadja konzervirajte in shranite.