Koristi za zdravje se pokažejo že 20 minut po opustitvi kajenja, saj telo začne nemudoma popravljati škodo, povzročeno s kajenjem. Najbolje je kajenje opustiti čim prej, že v mlajših letih, vendar tudi če kadilec kajenje opusti po več desetletjih, lahko še vedno izjemno koristi svojemu zdravju:

  • po 20 minutah se izboljšata srčni utrip in krvni tlak, izboljševati se prične periferna prekrvavitev;
  • po 12 urah se vrednost ogljikovega monoksida v krvi zniža, izboljša se oskrba s kisikom;
  • po 2 tednih do 3 mesecih začne upadati tveganje za srčni infarkt, izboljšuje se pljučna zmogljivost;
  • po 1–9 mesecih se zmanjša dražeči kašelj in ublaži se dispneja ali težko dihanje;
  • po 1 letu se tveganje za koronarno bolezen srca zniža za polovico;
  • po 5–15 letih se tveganje za možgansko kap zniža in je enako kot pri nekadilcu, tveganje za raka ustne votline, grla in požiralnika upade za polovico;
  • po 10 letih se tveganje za smrt zaradi pljučnega raka zniža za polovico, tveganje za raka mehurja upade za polovico, prav tako upade tveganje za raka materničnega vratu ali trebušne slinavke;
  • po 15 letih je tveganje za koronarno srčno bolezen podobno tistemu pri nekadilcu.